Mit érdemes itt feltüntetni, mi az amiről mindenképpen írjunk vagy említsük meg?

Az Etsy boltodban be tudsz állítani egy FAQ (Gyakori kérdések) részt, ami minden oldal alján megjelenik. Ennek a résznek persze nem kell túl nagy jelentőséget tulajdonítani, mivel a látogatóinknak csak igen kis része fogja elolvasni. Akik viszont veszik a fáradtságot és megnézik, azok nagyrészt ugyanazokra az információkra kíváncsiak, amiket érdemes leírni ezzel is elősegítve a vásárlási kedvüket, illetve megspórolni az üzeneteket. Ezeknek az infóknak egy részét még külön a termékeknél is érdemes leírni, mert minél több helyen szerepel nagyobb az esélye, hogy valahol esetleg elolvassák a látogatók.

A saját botunkban értelemszerűen csak a releváns kérdéseket kell feltüntetni.

Ezeket érdemes a FAQ-ba írni

Tisztítási útmutató
Lehet-e a terméket tisztítani, kell-e tisztítani/mosni, mire kell figyelni a tisztításkor, milyen anyagokat szabad/kell használni

Összeszerelési útmutató
Hogyan kell szétszedni/összeszerelni. Ha letölthető az útmutató, akkor ide érdemes betenni a linket, akkor is ha amúgy a vásárlónak külön is elküldjük, mert van aki már előre szeretne tájékozódni.

Összetétel
Milyen anyagokat használunk általánosságban, mi azok jellemzője, különösen ha az valamiért említésre méltó (Pl: újrahasznosított anyag, bio, stb.)

Segítség a méretválasztáshoz
Méretek leírása, mit mérjen le és hol, mérettáblázat magyarázata, hogy kell használni és hol találja. Fontos, hogy a méreteknél SI rendszerben (pl: centiméter) és imperial rendszerben (Pl: láb) is adjuk meg az adatokat!

Különlegességek
Érdemes kiemelni ha valami különleges minőségű vagy előállítású alapanyagokat használunk.

Wholesale, viszonteladói megkeresések
Viszonteladóknak értékesítesz-e (nagyker áron), hova tudnak ez ügyben fordulni, vagy esetleg milyen plusz infókat kell tudni ehhez.

Egyedi megrendelések
Vállalsz-e egyedi megrendeléseket, milyen átfutási ideje van, mire van szükséged hozzá stb.

Csere vagy visszaküldés
Ezek egy része a szabályzataidban is benne lesz, de ide érdemes lehet részletesebben is leírni a feltételeket. (Pl egyedi megrendelést nem cserélsz és nem térítesz vissza, a visszaküldés díját a vevő fizeti, stb.)

Hírlevél
Van-e hírleveled, miért éri meg feliratkozni és link a feliratkozáshoz (ne számítsunk sok feliratkozóra, havonta max 1-2 szokott max beesni innen ha sok látogatója van az Etsy boltodnak). Érdemes ehhez ezt a cikket is elolvasni.

 

Tetszett a cikk? Kövess Facebookon is, vagy iratozz fel hírlevelemre és értesítelek, amikor több új cikk is elérhető.

 

Összesen
2
Megosztás